Zwrot produktu i reklamacje

Najważniejsze dla nas jest Twoje zadowolenie, dlatego przedłużyliśmy czas na zwrócenie produktu do 60 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Nie musisz nawet podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację – wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.

Ważne! Jeśli masz podejrzenie, że produkt został uszkodzony podczas dostawy, zapytaj doręczyciela o możliwość spisania protokołu szkody i niezwłocznie wyślij na e-mail sklep@pikkohome.com.pl zdjęcia opakowania i uszkodzonego produktu. My zatroszczymy się o resztę!

Postępowanie przy zwrocie produktu

Na wymianę lub zwrot towaru masz aż 60 dni od momentu otrzymania przesyłki (14 dni z tytułu ustawowego prawa do odstąpienia od umowy, które opisujemy w regulaminie).

Krok po kroku – jak wymienić lub zwrócić produkt?

  1. Zwracany / wymieniany towar powinien być nowy, bez oznak użytkowania. Będziemy wdzięczni jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu producenta.
  2. Pobierz  “Formularz wymiany / zwrotu”  z naszej strony (pobierz, format Word).
  3. Kompletny produkt prosimy wysyłać w dobrze zabezpieczonej przed uszkodzeniem paczce wraz z formularzem i paragonem (lub fakturą) i odeślij na adres: PIKKO Sp. z o.o., ul. Długa 56B, 32-091 Masłomiąca.
  4. Po otrzymaniu przesyłki – zapłaconą kwotę zwrócimy na Twoje konto, prosimy więc o podanie w formularzu numeru konta bankowego. W przypadku wymiany rozliczymy różnicę wpłat i wyślemy nowe produkty.

Postępowanie przy reklamacji

Krok po kroku – jak zareklamować produkt?

  1. Pobierz formularz reklamacyjny i wypełnij go dokładnie (pobierz, format Word). Reklamacji bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem niestety nie może zostać przyjęta.
  2. Kompletny produkt prosimy wysyłać w dobrze zabezpieczonej przed uszkodzeniem paczce wraz z formularzem i paragonem (lub fakturą) i odeślij na adres: PIKKO Sp. z o.o., ul. Długa 56B, 32-091 Masłomiąca.
  3. Reklamacje rozpatrywane są najczęściej w ciągu 7 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
  4. Po otrzymaniu przesyłki – zapłaconą kwotę zwrócimy na Twoje konto, prosimy więc o podanie w formularzu numeru konta bankowego. W przypadku wymiany rozliczymy różnicę wpłat i wyślemy nowe produkty.

W reklamacji napisz też, jakie rozwiązanie jest dla Ciebie najlepsze. Masz do wyboru dwie możliwości:

  • Zwrot pieniędzy (w tym przypadku dołącz numer swojego konta bankowego, na które mamy wysłać zapłaconą kwotę);
  • Wymiana produktu (możemy wymienić produkt od ręki, jeśli mamy go w magazynie, w przeciwnym wypadku zaproponujemy późniejszą datę wymiany lub zwrot pieniędzy).

O wyniku reklamacji poinformujemy Cię telefonicznie lub za pomocą e-maila.

Minimalny okres gwarancji

W przypadku dóbr konsumpcyjnych okres gwarancji trwa 24 miesiące, jeśli obowiązujące prawodawstwo nie określa dłuższego okresu. W przypadku, że na produkt jest oferowany dłuższy okres gwarancyjny, jest on określony na fakturze bądź na karcie gwarancyjnej.

Okres gwarancji rozpoczyna się dniem przejęcia produktu. W przypadku pojawienia się wady produktu, którą obejmuje gwarancja, kupujący wykorzystuje gwarancję naprawy bezpośrednio u sprzedawcy.

Warunki gwarancji

Kupującemu polecamy przed odebraniem przesyłki sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie oraz przejrzeć zawartość paczki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, należy sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się ze sprzedawcą, który ma obowiązek zaoferować adekwatny rabat z zamówienia lub doręczyć inny, wolny od wad produkt. Późniejsze reklamacje mechanicznego uszkodzenia produktu powstałe w dostawie nie mogą być uznane.

Reklamacja produktu

Reklamacja produktu jest określona przez odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawę o ochronie praw konsumentów. W przypadku stwierdzenia nienaprawialnej wady produktu (na podstawie pisemnego potwierdzenia autoryzowanego serwisu, jeśli wymaga tego rodzaj produktu), produkt będzie wymieniony na identyczną sztukę, ewentualnie zostanie zwrócona już wpłacona kwota. W takim przypadku zostaną zwrócone również koszty przesyłki na podstawie potwierdzenia nadania paczki z Poczty Polskiej z widoczną kwotą przesyłki i z numerem zamówienia, wysłanym na adres sklep@pikkohome.com.pl lub na podstawie faktury od firmy kurierskiej. Koszty przesyłki zostaną zwrócone w wysokości, która odpowiada najtańszemu oferowanemu sposobowi przesyłki produktu.